Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacyjna



Jak złożyć reklamację?

Reklamacje dotyczące produktów możesz złożyć pisemnie w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres [email protected]
Przesłanie lub zwrot produktu w ramach reklamacji może nastąpić na adres: ul. Fredry 2, 30-605 Kraków.


Co uwzględnić w reklamacji?

Zaleca się podanie w opisie reklamacji:

  • informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z umową;
  • żądanie sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy lub innego roszczenia;
  • do reklamacji mogą zostać dołączone dowody nieprawidłowości np. zdjęcia, dokumenty lub produkt związane z przedmiotem reklamacji
  • danych kontaktowych składającego reklamacje - w celu przyspieszenia rozpatrzenia procesu reklamacji.

Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. W razie zmiany danych kontaktowych składającego reklamacje, zobowiązanych jest on do powiadomienia o tym Sprzedawcy.

Możemy także zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęcia),jeżeli ułatwi to rozpatrzenie reklamacji.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.


Gdzie znajdziesz regulacje prawne dotyczące reklamacji ?

Podstawa i zakres odpowiedzialności za zgodność produktu z umową są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym, Ustawie o Prawach Konsumenta oraz ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144. poz. 1204 ze zm.)

Postanowienia dotyczące reklamacji produktu- rzeczy ruchomej- zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą do dnia 31 grudnia 2022 r. określają przepisy Kodeksu Cywilnego w brzmieniu obowiązującym do dnia 31 grudnia 2022 r., w szczególności art. 556-576 Kodeksu Cywilnego. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi produkt bez wad.

Witryna stworzona na platformie